GODMORGON!

Skrevs den 2012-05-18 klockan 10:48:46 i Allmänt
Godmorgon alla läsare!
Jag och Jennifer vaknade ungefär vid 9 sen har vi legat i sängen och sjungit heela morgonen! om jag jag typ börjar sjunga på en ganska gammal låt typ så börjar Jennifer också sjunga på samma asså vi kan typ alla gamla låtar HAHAHAHAH ;) Men sen gick vi upp och åt frukost och nu sitter vi vid datorn och har fixat oss, vi kanske ska ner och bada igen om de är soligt ;) Men vi ska ta massa bilder idag så vi laddar upp de ikväll, men kanske inte kommer bli så bra uppdatering men något inlägg kan jag nog slänga in men jag ska va social med älsklingen Jennifer <3

Kommentarer





Kom ihåg mig?

Ditt namn:

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P