Hemma idag också

Skrevs den 2012-03-28 klockan 13:17:48 i Allmänt
Ja, rubriken säg väl allt. Hemma idag igen för jag är fortfarande förkyld. Hoppas jag blir bättre tills i morgon för då har vi natinoellt prov i matte + öppet hus! Men man brukar må bättre den 3 dagen så hoppas på det. förmiddagen har väl mest spenderats i soffan haha ;) Men ska snart äta sen måste jag plugga lite matte och läsa lite i hungerspelan jag ska försöka läsa ut den för vi skulle igentligen på bio idag med klassen och se den men det blev inte så men det var väl bara bra eftersom jag är sjuk! Men idag tar dom sprutan i skolan tjejerna mot livmoderhalscanser (stavas) så jag får väl ta den i morgon eller så, haha jag vet inte men vill ta den iallfall för jag vill INTE få canser! Men ska nog göra lite lunch nu, vi har typ inget hemma men ska se om det finns något. Puss!
Min älskade bästavän och jag i lördags! ♥

Kommentarer

Johanna / 2012-03-28 klockan 16:37:20

Krya på dig :love::love::love:









Kom ihåg mig?

Ditt namn:

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P