Fixat och klart!

Skrevs den 2012-03-24 klockan 15:05:08 i Allmänt
Hade match mot AIK idag, 10-1 ;) VI ÄR BÄST TJEJER ♥
Nu sitter jag i mitt rum och har städat och fixat allt inför att Moa kommer men först ska vi ha lite gäster som kommer på fika typ ;) Men ikväll kommer Moa älsklingen! Hon ska slagga här och vi ska tagga inför matchen i morgon och ha det skit kul,skratta, fota, ha spa kväll osv.. MOA KOM NUUU ;) hihi!
I morogon har vi match mot sköndal och vi måste vinna för då vinner vi hela lätta serien! Men foton kommer nog på mig och Moa sen, pusspuss!
image description
Mina sötnosar! Jennifer,Moa och Misse ♥

Kommentarer





Kom ihåg mig?

Ditt namn:

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P