Spanien i morgon!

Skrevs den 2012-06-15 klockan 18:01:52 i Allmänt
Imorgon åker vi till Spanien, wihoooo! Det kommer inte vara så bra uppdatering så kanske låter en kompis blogga men alla vill kanske inte sitta inne och blogga på min blogg när det är sommarlov.. Kommer hem på onsdag igen och sen på torsdag och fredag är det ju midsommarafton också, men ska försöka blogga så mycket jag kan! Idag har jag ju somsagt varit med Moa, Jennifer och Misse en snabbis men var tvungen att åka hem för måste packa, men har nästan packat allt nu. Ikväll ska jag kolla Sverige-England, heja Sverige! 
Jag slänger in ett eller två inlägg ikväll också, puss!

Kommentarer





Kom ihåg mig?

Ditt namn:

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P