Hooola :)

Skrevs den 2012-07-22 klockan 22:54:32 i Allmänt
Hej bloggen! Har inte blogga på ett tag nu men det ska det bli ändring på! 
Idag har jag bara legat vid poolen här på landet och solat och badat, vill inte förlora brännan från spanien. 
Imorgon ska jag till grönan med Monica som jag träffade på Arlanda och vi skulle ju på samma språkresa, och sen blev vi jättetajta på flyget ner och sen fick vi samma rum på residencet! Är så glad att jag träffa dig Monica, den jag kom närmast på den här språkresen! Ska ha en supermysig dag på grönan med henne i morgon. 
Här kommer lite bilder från England men verkligen inte alla, alla bilder har jag på iphonen men jag har inte laddat över dom till datorn än så ni får de jag har på datorn sålänge, puss!
Starbucks i London!
Dagen innan vi åker hem,här har vi fått våra diplom och våra hattar och T-shirtar men dom har vi inte på oss, saknar er <3
Här är vi 10 tjejer som hängde ihop hela resan! älskar er tjejer!
Vad ska man säga? älskar er alla, kommer aldrig glömma denna språkresa till Isle of Wight sommaren 2012, det roligaste 2 veckorna i mitt liv <3
 

Kommentarer





Kom ihåg mig?

Ditt namn:

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P