SÄÄÄMSTA!

Skrevs den 2012-01-27 klockan 16:34:00 i Allmänt
FÖRLÅT FÖR SKIT DÅLIG UPPDATERING DEN HÄR VECKAN!


Förlåt alla fina läsare har inte hunnit blogga denna vecka!
Men nu är det helg och det kommer bli bättre uppdatering!
Imorgon har vi match mot Nynäshamn! Vi måååste vinna cheyer!
Men idag var skolan ganska tråkig, vi hade engelska, idrott, matte, bild och svenska.
Sköönt med helg.
Det kommer en ny design om några dagar så håll ut!
Men jag har precis ätit en munk,hahaha inget liv.
Men nu ska jag nog göra lite matte, ligger lite efter heheh.
Puss och kram!
image description

Kommentarer

nicole- skånsk knasig tjej / 2012-01-28 klockan 10:02:44

ska bli roligt att se din nya design :)





Anonym / 2012-01-28 klockan 11:52:12

UPPDATERA MER!!! JAG KOMMER SLUTA LÄSA OM DU INTE UPPDATERAR MER!!!!!!




Annika t j / 2012-01-30 klockan 18:46:15

Hej kan inte se din nya desingn i min ipadd:-P








Kom ihåg mig?

Ditt namn:

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P