Just nu

Skrevs den 2012-01-28 klockan 12:45:07 i Allmänt
Godmorgon sovit gott? det har iallafall jag gjort!

Kom precis hem från matchen vi spelade mot Nynäshamn och det blev 3-3, vi låg under med 2-0 och utökade med 3-3 så det var iallafall bättre en att förlora allt.
Jag ska nog hoppa in i en duch sen så ska jag göra lite matte, ligger som sagt lite efter såå.
Fick en komentar av ANONYM! Vill bara säga en sak om ni komenterar så skriv erat namn! Stå för den ni är och visa för jag kan endå kolla upp vem ni är med ip koden så ni kan lika gärna skriva erat namn och stå för er själva, men den skrev att jag ska uppdaterara mer annars så slutar den läsa min blogg och jag vill såklart inte att du ska sluta läsa min blogg men jag måste hinna med skolan,plugg, matcher osv... så jag försöker värkligen uppdatera så mycket jag kan! Men absolut ska försöka att uppdatera mera!
Nu blev det ett ganska långt inlägg men ska hoppa in i duchen så vi hörs senare helt enkelt!

Kommentarer

Anonym / 2012-01-28 klockan 13:20:22

Gör tidsinställda








Kom ihåg mig?

Ditt namn:

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P