Hos Emma

Skrevs den 2012-08-07 klockan 10:40:04 i

Tjabba sötisar! Förlåt för dålig uppdatering men blogg.se appen har krånglat lite men nu funkar den igen så nu ska jag bli bättre! I fredags och lördags var ju jag och Emma på grönan och hade grymt kul! På lördagen såg vi lite på Sommarkrysset och NORLIE KVV va där, älskar dom! Sen så i söndags så följde jag med Emma hem från landet till Åkersberga här där hon bor, så det har varit nästan en hel vecka med Emma, vi träffas inte alls ofta så de har varit jättekul och mysigt! Nu ligger vi i sängen men Emma har inte vaknat än, så ska nog väcka henne nu, puss! Jag och Emma i Frittfall :)


Kommentarer





Kom ihåg mig?

Ditt namn:

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P