Fredag!

Skrevs den 2012-08-31 klockan 14:37:38 i Allmänt
Hej alla! 
Idag har det rent ut sagt varit ett skitväder här i Stockholm! Regn regn och regn. Hoppas på bättre väder i morgon. Idag i skolan så har vi typ haft elevens val och lite andra lektioner. Är så sjukt taggad till Söndag! Då ska min klass och paralell klassen på klassresa till Göteborg och gå på Liseberg och bo på ett jättelyxigt hotell med pool och allt :) Tåget går 08.10 från Centralen på söndag morgon och sen går vi på Liseberg på Söndagen tills det stänger kl 20.00, åh vad kul de kommer bli, älskar er 7:1 och 7:2.
Snart ska jag åka till Jennifer och så ska jag slagga där med bästisarna Moa, Michelle och Jennifer! 
Jag bloggar när jag är med dom, puss!
 

Kommentarer





Kom ihåg mig?

Ditt namn:

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P