Bloggen suger

Skrevs den 2012-08-12 klockan 21:17:27 i Allmänt
Bloggen suger verkligen just nu. Dålig uppdatering, inte så bra design osv.. Ska satsa lite mer på bloggen när jag ska göra en ny desgin med Misse.
Idag åkte vi hem från landet, har bott där hela sommaren så kändes skönt att komma hem nu. Imorgon så drar jag till Matilda i Älvjsö och slaggar där tills tisdag då ska vi tagga till ung08! Sen så sover jag hos henne en natt till så går vi på ung på onsdagen också, mysigt! Matilda har ju varit på mitt land några dagar också, vi har typ badat, soolat, flummat och lite mer saker. Nu ska jag nog kolla på tv, jag bloggar mer i morgon, godnatt puss!

Kommentarer





Kom ihåg mig?

Ditt namn:

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P