Världens bästa helg!

Skrevs den 2012-04-22 klockan 14:29:35 i Allmänt
Har jag haft!
I fredags så gick jag bara hem från skolan, sen åkte jag och bada med Maja och Matilda, kompisar från Älvjsö!
Sen i går så träffade jag Misse, Moa och Jennifer! Vi är typ varje helg, men de kom hit och vi gick ut och fotade vi tog runt 150 bilder! Sen åkte vi till MAX och satt där i 2 timmar haha ;) Sen åkte alla hem och sen idag så träffade jag dom igen så gick vi till Sjöstadsshallen och kollade på när sköndal spelade semifinal mot åkersberga, tyvärr förlora sköndal men de spelade bra! Där träffade vi Saga också ;) Sen åkte vi till liljeholmen och sen åkte alla hem för vissa behövde plugga och så hade vi ingen att va hos ;)
Har haft en jätterolig helg med tjejerna!
Här är några bilder från igår på mig,Misse, Jennifer och Moa!
Älskar er bebooos!
ÄLSKAR DIG BEBO!
Jag och jennifer och Misse hoppar!
Mina finisar!
Chill ;)

Kommentarer





Kom ihåg mig?

Ditt namn:

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P