Sandra och Wilma..

Skrevs den 2011-10-24 klockan 18:54:03 i Allmänt
Yes, kom nyss hem från Sandra ;)
Wilma var oxå där ;)
Vi typ flummade runt i sjöstan och satt på datorn hah!
Men asså vi gick tillsammans sen så typ sprang dom iväg och jag hitta inte dom efter typ 5 min!
Haha ;) <33
Men det var bara kul...
Iallafall idag blev jag klar med Amerika boken!
Sjuukt nööjd asså!
Det är ganska många som inte är klara fast den skulle vara klar idag.. :D
Det blev nog sista inlägget för idag :)
Puss bloggar mera imorgon efter träningen...
Jag och min lilla flicka Wilma! <3

Kommentarer

... / 2011-10-25 klockan 13:21:42

Jag trodde Wilma skulle till sin mormor...








Kom ihåg mig?

Ditt namn:

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P