@ landet.

Skrevs den 2011-10-15 klockan 15:44:44 i Allmänt
Tjabbaa,yes rubriken talar sitt!
Sitter och myser i min onepiece ;)
Har spelat en match i LÄTT serie idag mot nynäshamn!
Det blev 3-3 men vi ska ta dom nästa gång!
Dom gjorde ett tur mål i slutet annars skulle vi vunnit!
Satt nästa gång tar vi dom tjejer! <3
I fredags efter skolan så var jag med mina cheyer Wilma,Matilda och Sandra ;)
Vi gick runt och flummade i sjöstaden! ;)
Vi köpte godis coola ;)
Sen så typ gick vi till ett ställe där det satt några på ett kontor typ...
Och vi flummade lite där utanför och sen så kom en kille ut och jag o Wilma sprang iväg för vi trodde att han skulle säga till oss men sandra och Matilda stog kvar!
Och då så frågade han vill ni ha smootie?
Och vi ba aa tack ;)
Så fick vi en flaska var ;)
Hahha ;) <33
Men här kommer några bilder från bästa dagen med cheyerna! <33
Haha hemma hos sandra innan vi gick ut!
sötaste <3
Matilda blev grävsugen ;)<3
och så tar vi i!  :D
Naaw!
haha vi låste in Wilma!
Mohaha! <3 ;)
Smexig eller? ;O <3
miiina! <3 ;)
stolt fotograf!
ÄLSKAR ER <3
jag,wilma och sandra <3
Jag och wilma! <3
Puss det var dom vi hörs! <3

Kommentarer





Kom ihåg mig?

Ditt namn:

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P