SANDRA!

Skrevs den 2011-11-09 klockan 16:14:06 i Allmänt
yees, nu sitter jag och sandra i mitt rum haha ;)
Vi slutade halv 3 och sandra slutade en kvart senare så satt och vänta på henne.. ;)
Vi ska nog käka mellis snart..
Sandra ska hem kl 6 tror jag? :S
Har ingen träning idag, tråkigt!
Sandra sitter och spelar på min iphone och jag typ bloggar..
OMG... istället för att ha ett prov så ska vi redovisa vårat arbete för HELA KLASSEN!
i NO... Vi fick rösta och alla ville ha redovisning utom jag och cissi... HAHA!
LÄKSIGT ASSÅ!
Får bli mera uppdatering ikväll!
Pusss.

Kommentarer

Sandra!!!! / 2011-11-11 klockan 07:41:24

åååå nej!!!

Vad jag blev ful!!!!!!!!!!!!!

Älskar dig sötis!!!<3





Sally / 2011-11-11 klockan 15:42:26

Haha!! Sandra ser helt crazy ut och du ser helt normal ut haha!! <3 gulliga ni är :DDD <3





Sandra / 2011-11-15 klockan 19:57:46

hehe!

Jag var ju så snygg!!!!!









Kom ihåg mig?

Ditt namn:

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P