Paus!

Skrevs den 2011-11-20 klockan 13:34:03 i Allmänt
Förlåt för jag inte har uppdaterat på fleeera veckor! :O
Har inte orkat och typ glömde bort att jag hade en blogg!
Men igår så slagga jag och misse hemma hos jennifer vi hade aaas kul!
Kolla vi skulle gå ch köpa beanese sås stavas ? haha iaf då gick vi till en affär nära jennifer och när vi kom dit så hämta vi bea sås och så stod jennifer och höll i dom så sprang jag in i burkarna så hon tappa den ena och den splächa över heela golvet haha det var as pinsamt så vi gick där i från och tänkte att det var biligare i fruängen så vi stog och vänta på bussen i 20 min vet inte varför vi var så dumma och åkte till fruängen men aja haha så när vi kom dit så gick bussen till jennifer om 13 min så vi sprang in i affären och hämta godis för det skulle vi också ha, aa sen så gick vi ut så hade bussen gått så vi gick från fruängen till segeltorp och det tog kanske 20 min! Sen när vi kom hem så kom vi på BEAN! vi glömde och köpa det så vi gick tillbaka till affären i segeltorp och köpte sen så gick vi hem därifrån och då kunde vi äta!!! :D vi är bara bäst tjejer! <3
Vi somna typ 3 haha ;)
Men Jennifer skulle åka iväg med sin farmor och då så fick jag och misse skjuts av hennes farmor och jennifer till tunnelbanan i fruängen så tog vi den och misse gick av i hägersten och jag i liljeholmen så tog jag tvärbanan hem :)
så har min helg sett ut!
Puss
P.S ska försöka börja blogga oftare, har sagt det förut men nu ska jag det! :D

Kommentarer





Kom ihåg mig?

Ditt namn:

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P