@ home..

Skrevs den 2011-11-08 klockan 21:31:42 i Allmänt
Hellu, förllåååt för dålig uppdatering!
Har bara inte paallat!
Men nu ska jag försöka palla haha det lät konstigt? :O
Iallafall, sitter hemma och myser i min mysdress från cubus, orkade inte ta på mig onepiecen så det fick bli mysdress!
Lasse,lena, lotta och robbin kom förbi nyss för att kolla in våran lägenhet ;)
Har ju flyttat för er som inte vet ;)
Idag sluta jag 5 över halv 3, drog direkt hem och käka sen tog jag tvärbanan till liljeholmen ;)
Cissi gick på i luma så vi åkte tsm.. :D
Men nu ska jag vara lite social, stavas?
Hahah men GODNATT!
Vi hörs!
image description

Kommentarer





Kom ihåg mig?

Ditt namn:

mejl-adress: (syns ej)

Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P